Fotboll, shopping & mys

Morgon började ju rätt tidigt i och med matchen. Vinst med 4-2 mot Viksjö!
Sedan åkte jag hem blöt, eftersom det regnat en del. Duschade, åt omelett och bytte om. Sedan åkte jag ner till planerna igen och dömde F-9 i fotboll och drog in lite snabba cash ;)
Jag cyklade hem till Frida och väntade på att hon skulle fixa till sig. Förbi mig och byta om och ta med lite saker, och åkte till Kista. Jag skulle ta bort länkar på min...*trumvirvel* JETSET-KLOCKA som jag fick i konfirmationspresent!
Gissa om jag är värdelns gladaste!!! En turkosblå med stenar runt!! So happy! :D
Köpte present till Maria också, som jag ska till på lördag!

Nu sitter jag hemma hos Frida och skriver från hennes dator medan vi pratar med Maria i telefon. Vi är supermätta, vi år thaimat när vi kom till stationen, mums! Har inte ätit särskilt mycket idag, innan det. Jag var hemma och hämtade lite sovsaker, och sover över här. När vi har pratat klart ska vi mysa och spela gitarr till sorgliga sånger. Så mysigt! Bara för att det ska bli lite trevligt här, så lägger jag upp ern bild som ni nog redan sett, men men, sånt är livet! ;)
Förresten ska jag bara säga HEJ till Emma Höstman som läser det här, haha, söt!


Kommentarer
Postat av: Emma

hahah, Hejsan på dej med, super bra blogg:)<3

2010-05-30 @ 00:24:48
Postat av: Emma

Hejsan, hahah:)<3

2010-05-30 @ 17:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0