En rätt fullspäckad dag

Jag ber verkligen, verkligen om ursäkt för en kass uppdatering. Anledningen till det, är att jag faktiskt ville blogga igår. Och efter skolan med extra långt musikalrep, och extra lång konfa med rep inför redovisningen på lördag, kommer jag hem och på väg att blogga klockan nio på kvällen. MEN- så fungerar inte internet!! Gosh vad arg jag blir. Det ända jag kan gör är att hoppas nätet fungerar imorgon istället (alltså idag), vilket det gör, och jag är på lite bättre humör då.

Men idag är jag på toppenhumör faktiskt. Idag cyklade jag i endast jeansshorts och t-shirt till skolan, och det har varit över 25 grader hela dagen. Det är svårt att beskriva en sådan sak i text på en blogg, eller ens med bild. Men jag hoppas hela Sverige har lika bra väder som här i Stockholm, och att alla verkligen känner sommarfläktarna, de gröna träden som slår ut och den ljuva doften av sommar!
Ska strax ut på gatan och fixa lite saker, sedan ska jag baka och handla inför bjudningen jag har efter konfa-mässan på söndag. Sen är det fotboll som gäller, jippey!

Baara för jag hade planerat mina shorts igår, blev det "bara" över
15 grader i luften, dock smällde det upp senare på dagen, så det blev
varmt äen med tunna chinos. Igår tänkte jag faktiskt såhär:
Just add some zing, ni vet Sourz-reklamen, med dubbelmoral!
Alltså, lägg bara till något, men en enkel färgglad grej.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vilken fin utstyrsel du har älskar den värklugen;)<3

2010-05-25 @ 13:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0