En lugn vårig torsdag

Direkt efter skolan fortsatte jag cykla en stund, istället för att cykla hem. Jag delade ut ett par inbjudningskort till min konfirmation, och pratade i telefon med Maria. Sedan blev det lite av en favoritstund som jag har i princip varje dag. Då när man kommer hem, tar på sig härliga rörliga kläder, borstar ut håret och fäster upp det i en klämma, äter mellis och bloggar. Så just nu håller jag på med den stunden! :D

Jag ska plugga ytterligare lite matte idag, så jag inte hamnar för långt efter under nästa vecka, då jag är ledig från skolan tre dagar pga konfalägret på Gotland. Det ska bli så himla kul med det, måste jag säga! Jag håller tummarna att vädret blir bra! Efter det ska jag packa lite mer inför det, så jag har lite ledig tid imorgon, för då kan jag förhoppningsvis vra med Maria & Mickis och baka kladdkakor!
Ikväll är det träning, och jag känner mig riktigt taggad. Det var senast i måndags jag såg laget, men det känns som en evighet! Fast Cissi träffade jag i alla fall i tisdags på Wayne's. Finns det tid över innan middagen, blir det väl en liten stund på studsmattan

Dagen mellanmål: Ett rejält glas mjölk och en mix av solroskärnor, russin, kokos & madelspån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0