En fullspäckad tisdag

Som sagt, jag uppdaterade inte med flit igår, eftersom jag visste att dagen skulle vara påfrestande. Och det var den.
Provet i hemkunskap gick ju jättebra, även om vi inte fick några resultat än, men det var praktisk verksamhet på en köttfärsrätt, och det blev i alla fall gott! Senare var ju loppet, och just innan start kände jag mig febrig, ont i halsen, seg och inte pigg alls. Men jag testade och körde på, och sade till mig själv att "om kroppen säger ifrån, då lugnar du dig och GÅR runt" Men Gud, det har sällan känts så bra att springa. Det blev ju inte sämre av att tiden förbättrades med nästan precis en minut sen förra året. Jag kom runt på tiden 36.50, banan var 7km. Nöjd? JA
Sen stack jag till centrum och köpte smoothie på Wayne's, där min vän Cissi praoar. Sedan tillbaka till skolan för att repa inför vår musikal Oliver Twist i fyra timmar. Jag skulle egentligen på träning direkt efter det, men pga min hals skippade jag det... Jag stannade heller inte kvar på föräldramötet som var, trots att jag inte var på träning. Istället åkte jag hem för att vila ordentligt.
Jag provade även mina klänningar och kjolar i garderoben. Och det kan jag tala om för er, att stå i klackar och pröva ens favorit sommarkläningar och lyssna på Kent på Spotify, det gör att man längtar till sommar och värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0