Bu&Bä



Visst är kolasås mycket godare än chokladsås? Jag är inte överförtjust i choklad-aktiga saker, även om choklad är grymt gott! Till exempel så gillar jag inte chokladglass alls. Usch!
Men kolasås är bäst smak, och godast på glass, godis och bakverk!

BU
Jag hatar att det jämt ska vara så svårt att få ur den sega såsen ur tuben. Det spelar inte ens någon roll om den är nyöppnad, eller lite kvar. Det är alltid omöjligt att få ur. Vill ni veta, att jag faktiskt blev lite smått anfådd av att trycka ur chokladsåsen ur flaskan till min mellis-glass...


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag har en fråga när kommer när kommer din nya hedder?

2010-05-07 @ 17:31:09
Postat av: AMANDA FALK

Fan vad jag håller med dig :D Jag hatar choklad glass och chokladsås men jag ÄLSKAAAAR choklad, alltså chokladkakor typ marabou/toblerone osv.

Kolasås är mycket godare!



Sv: Klockren idé det här med B&J, synd att du inte kan komma men vad rolgit med visby!! Älskar deras glassbar där. Vi gjorde en ritkgit rolig grej när vi var där med våra vänner 1 vecka. Varje kväll så gick vi ner till glassbaren och i 6 dagar var man tvungen att testa två nya smaker varje kväll och sista kvällen fick man ta sina favoriter :D blev massa glasstestanden, super gott!



Hehe, nej precis, vi är inte lika. men på perosnligheten är jag lik henne till vissa delar väldigt mycket. pappa också i och för sig!



Ha en jätte bra kväll!

2010-05-07 @ 20:40:13
URL: http://amandafalk.se
Postat av: pessie

kolla in min blogg, pessie är verkligen det nya namnet att komma ihåg ;)



kyssssss

2010-05-08 @ 15:12:06
URL: http://pessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0