Äntligen fredagsmys

Hemma från en alldeles okej skoldag. Fick tillbaka andra delprovet på matten, vilket resulterade ett MVG! Men jag tror ändå denna termins slutbetyg landar på VG, för jag har haft det på fler prov, än MVG, men jag är ändå otroligt nöjd! Vi hade också orientering, och det gick väl bra. Härligt att springa runt i terrängen så det suger i benmusklerna. Sedan har vi också samlat ihop en hel del kläder och rekvisita till Oliver Twist-musikalen 25-27 maj. Dessutom börjar manuset sitta ordentligt nu, och tillsammans med alla prylar blev det faktiskt riktigt snyggt, jag tror det kommer bli kanon! =D

Eftersom det äntligen är fredag har jag extra gott mellis. Glass med chokladsås (som jag egentligen faktiskt inte gillar så mycket...), hembakt kaka, madelflarn och Jellybeans.
Nu ska allt det sista fram för Gotland imorgon. Blir jag klar, och får tid över, åker jag hem till Mikaela och bakar med Maria och Frida också. Hinner säkert skriva lite imorgon också. Annars kan jag tala om att det inte finns något internet på Gotland, så det lär inte bli uppdaterat här i bloggen på en vecka... Sad, but true


Inte helt fel fredagsmellis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0