1maj kväll

Åh vilken otroligt mysig kväll jag haft! Sådär familjemysig. Mina kusiner kom ju som sagt hit vid sextiden, så jag hann vila en stund efter den tunga dagen, innan vi tog fram grillen och grillade för första gången i år (okej, min borsa grillade med några polare igår då...), med massa gott kött, ungsbakade rotfrukter, såser, sallader, chips och tillbehör. Det var kul att träffa hela min kusinfamilj, eftersom de är de enda yngre släktingar jag har här nära mig. Mormor,morfar farmor och farfar bor också i min kommun, och sedan bor de allra flesta i Tyskland, sen lite var stans här.
   Sedan hade vi i alla fall lite trädgårdslek och spel. Vi kastade korgboll, kickade fotboll, och spelade kubb. Oj vad vi skrattade!
Hoppas ni haft en kanonbra kväll,
HÖRS

PS. Jag är fruktansvärt arg på att min kamera var urladdad, trots at jag laddade den full härom dagen. Det hade blivit så mycket roliga bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0