yoga

Jag vet inte hur jag är just nu. Har just varit på yoga, och min hjärna känns som insvpet i dun. Jag känner mig. Upprymd, tror jag. Jag ska ärligt säga att jag inte till hundra procent kan säga att jag vet vad det betyder. Men det är nog det närmsta man kommer, om man ska försöka sätta ord på denna känsla, eller dessa känslor, för det måste vara mer än en. Det var härligt, lite konstigt, och fantasktiskt. Fast grejen är jag faktiskt själv försätter mig en position som jag tycker är bekväm och blundar. Men yoga känns bra. För själen.

Bara ett problem. En ledare på Friskis fick mig att köra 25kilo bänkpress 20x innan passet. Och jag kan tala om att jag skakade en del vid de fasta, utsträckta rörelserna. Simma lugnt.
HÖRS


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

vad skönt med yoga, jag gick på pilates idag :D

Svara på det på facebook när du ser, jag förösker planera min helg :) hehe

Hoppas din kväll blir bra!

2010-03-24 @ 18:40:20
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0