8mars Internationella kvinnodagen

Back to Blog again!

Kom hem från en hääärlig weekend i Sälen-Hundfjället/Tandådalen igår kväll. Vi hade jättekul, jag och mina föräldrar kom upp i torsdagskväll, medan mina kusiner och deras kompis och min lillebror redan var där, de var där hela veckan. Så vi var tio pers i en stor och mysig stuga, och hade väldigt trevligt, och grymt kul i backen! Har inte laddat över fotona i datan än, för är jag kom hem igår så gick jag ut med några vänner och sedan var jag så trött att jag somnade på en gång...

Skoladagen har gått relativt snabbt och vi fick dessutom lite extra sovmorgon! Ska äta lätt middag nu och sean träna på Friskis. Jag fixar i ordning mig där, för direkt därifrån hämtar pappa mig och så ska vi på möte på skolan om vår klassresa. Förresten, det är världens härligaste väder här, med sol och ett par plusgrader, vårkänslor
HÖRS

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

härligt med en weekend i sälen :D

Tänkte bara fråga, vad heter du i efternman? har jag dig på facebook? :) vi skulle ju ta en bloggfika snart eller hur? Kram!

2010-03-08 @ 20:29:42
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0