31mars

Jag ville verkligen blogga igår, var så otroligt sugen, men all tid försvann! Jag hade utvecklingssamtal en timme efter skolan, och jag var inte hemma emellan. Sedan hann jag bara äta middag och var på ett step-pass på Friskis, och sedan telefonsamtal med Maria, och dusch. Förresten, visst, jag vet att jag ligger bra till med betygen, väldigt bra, men min mentor sa igår att min elevledde idrottslektion som jag gjorde tillsammans med Carro, var det bästa hon någonsin sett under sina 20 år som lärare! Hon hade gärna sett att vi ledde passet (kondition och styrka till musik, typ Friskis eller SATS) för andra klasser, men att det inte fanns tid före påsk.

 Idag har jag i alla fall haft en bra dag, och toppenhumör! Slutar rätt sent idag egentligen, så nu har jag bara ätit lite mellis, mitt goda bröd från det praktiska provet på hemkunskapen, som blev betyg: MVG
Jag ska strax byta om, och följa med Frida på ett bodypump-pass på SATS, det var något tillfälle att ta-med-vem-man-vill, och jag hänkar gärna, men annars gillar jag Friskis&svettis, och har ju mitt kort där =)
HÖRS

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi är grymma! :) <3

2010-03-31 @ 16:59:19
Postat av: Abby

Svar: Dem är snygga! :) Allt bra med dig?

/A

2010-03-31 @ 19:36:34
URL: http://abbylarsson.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

duktigt med mvg :D

Sv: hehe, ja min ena kompis jag länkade blev jätte chockad, hon bah: Amanda jag har fått massa läsare en dag, undra hur de hittade till min blogg! Jag bah: eeh, jag länkade dig nämligen ;-) Super smart om man länkar varandra och har lika många läsare typ, då får man dubbelt :D



Ha en mysig onsdagskväll!

2010-03-31 @ 21:32:00
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Hanna

jo, jag gör det nu med direkten ;)

2010-04-01 @ 10:30:16
URL: http://hannasofieakesson.blogg.se/
Postat av: RebeccaღNilsson

Nice header =)

2010-04-01 @ 10:43:56
URL: http://rebeccanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0