28mars kväll Sommartid

Minns ni det? Sommartid idag!!

Det känns fantastiskt att det är ljust ute nu, fast klockan snart är halv åtta!
Matchen gick bra, eftersom vi vann mot Älta, och det betyder att vi är vidare i semifinal i Ersans Pokal!!! DET är värt en applåd: *applåder* ^^
 
Nu gör jag en sak som verkligen är typsik för mig. Jag hade gjort e ungefärlig tidsplan för hur jag skulle göra när jag kom hem. Och när jag var klar med dusch, hår, naglar och sådant, då gjorde jag klart den första novellen som planerat. Fast det gick så snabbt, att jag fick tid över. Då kom jag på att jag kunde kolla lite bloggar och facebook. DET är typsikt för mig, att när jag har tid över så gör jag sådant som jag tycker är kul istället för att sätta igång med det tråkiga så jag blir klar med det snabbare.

Men hur var det nu igen? Sätt igång med det jag skulle göra istället, just det!
HÖRS

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis! :)

Haha ja typiskt dig!

2010-03-28 @ 20:32:33
Postat av: AMANDA FALK

fastanar också vid datorn när jag borde plugga och annat -.- värdelöst!

sv: ja det svarta nagellacket var grymt och vågen funkar, hehe ;-)

Ha en mysig kväll, sov gott sen!

2010-03-28 @ 21:42:46
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Caroline

absolut :D

din header är så härlig!

2010-03-28 @ 23:29:36
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag och min pojkvän ställde om klockan på mobilen och sen ställde den om sig själv så vi var uppe en timme för tidigt :p

2010-03-29 @ 12:43:43
URL: http://hannasofieakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0