27mars

Gud hjälp! Är mars redan slut!? Eller om ett par dagar i alla fall, men var tar tiden vägen??
 Än är klockan inte så mycket, och det kanske är lite bra, för jag ska fortsätta skriva på min novell som ska vara inlämnad på tisdag. Är verkligen trött och seg nu. Fast det kanske inte är jättekonstigt, för på förmiddagen var jag med mamma på Skopan, en secondhand-butik och hittade ingeting. Jag är faktiskt inte så förtjust i secondhand med fula och kramsiga prydnadssaker, men jag förstår att en del tycker det är väldigt kul och udda.
 Fick skjuts sedan då jag träffade Amanda Falk, hon har en väldigt bra blogg som jag brukar läsa. Vi promenerade i två timmar och pratade, och hon är en väldigt snäll och trevlig person, och vi är faktiskt lite lika till tänket och sättet. =) Så det var väldigt trevligt och spännande!
 Nu har jag myskläder på mig och datorn i knät i sängen. Jag är verkligen trött.
  Är det bara jag som börjat vakna tidigt på morgonen pigg?  Det kan ju bero på att det är ljusare ute nu, eller så är det något som stör min sömn, jag vet inte,
HÖRS

ps.
Är det bara jag som är HELT struck för Owl City's Fireflies? Den sitter på hjärnan jämt, och den är så söt!

Kommentarer
Postat av: Caroline

fireflies är så bra :D

2010-03-27 @ 22:10:27
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0