26mars

Detär vår i luften nu, verkligen! Luften var lite fuktig och fräsch på något vis, och typ åtta plusgrader, HÄRLIGT.
Dessutom hade de sopat gatorna vid skolan, det är vår, det!
 
Tyvärr, och jag är verkligen ledsen förr att jag inte går på träningen idag. Jag vill. Är riktigt sugen. Har tröstat mig med en bulle istället. Och varför? Jo, dels för att jag mådde ju inte så bra igår och det gick inte heller så bra på träningen. Jag mådde illa då också, så jag vilade i slutet. Idag känner jag mig också lite snurrig och konstig. Dessutom får jag alltid ont i vaderna när jag springer och hoppar. Mamma tror att det är benhinneinflammation. Jag har ingen aning om vad det är, men det låter för allvarligt, tycker jag. Jag ska kolla upp vad felet är. För det är verkligen smärtsamt! Istället får jag ha myskväll. Men jag vill träna. Vill.
 
Imorgon ska jag träffa Amanda Falk, det ska bli trevligt. Vi ska promenera och prata, och äta lunch,
HÖRS

Kommentarer
Postat av: dani

japp jag är hemma i början iaf! vi kanske kan ses på måndagen/tisdagen?

2010-03-26 @ 18:04:10
URL: http://danielaz.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag får ofta väldigt ont i fötterna när jag springer, märkligt..

Vad roligt att du ska träffa Amanda, du får höra av dig sen hur det gick! :)

2010-03-26 @ 20:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0