20mars

Åh vilken härlig dag! Solen skiner, det är flera plusgrader ute, och massor avsnö har smält bort från gatorna som nästan är torra, och så blåser det friskt av vår. 
 
Igår blev det ingen uppdatering, eftersom jag bara var hemma i en halvtimme. Direkt efter skolan åkte jag hem, bytte om, och tog sedan bussen tillbaka till station igen. Mötte Maria, Mickis och deras föräldrar, och Frida, så åt vi thaimat på TIGER. Sedan var det samling på stationen för alla musikklasser, då vi skulle åka in till stan och se Singin' in the rain på Oscars teatern. Den var otroligt bra, och ball, men jag var verkligen trött i slutet, och hade tyvärr tusen tankar snurrandes i mitt huvud ofrivillgt, så det kändes lite halvbra bara. La mig så fort jag kom hem, eftersom jag gick upp tidigt idag.
Hade nämligen avslutning med nyrekryteringen, med nästan alla ledare, och vi körde lite turnering med alla ungar, sedan fika och utvärdering för oss tränare. Jag fick mina intyg och omdömen, och de var faktiskt otroligt bra, så jag är riktigt stolt!

 Sen ska jag gå ut en promenad i det vackra vädret med Tobbe, tror jag. Klockan fem är det yoga-pass på Friskis&Svettis. De har öppet hus hela dagen, och yoga är typ det enda paset jag inte provat på, så jag gör det. Dessutom behöver jag ta det lite lugnt.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0