18mars

Igår blev inte mycket tid till bloggen. Hade nämligen match mot IK Frej (vi vann med 0-4!), och samlingen var rätt tidigt, och när jag kom hem gjorde jag lite läxa, åt, vilade och kollade på Andra Avenyn, ofcourse! ;)
 
Idag har det varit en bra dag. Vi slutade nämligen oväntat klockan tolv, eftersom vi hade dubbellektion SO, och vi hade ingen lärare där. Så våran snälla mentor fixade så vi kunde ha hennes idrottslektion klockan elva till till tolv istället för till kvart i tre, så vi fick gå hem då! :D
 Mickis följde med hem och åt lunch, sedan gjorde vi liite matte. Sedan åkte jag tillbaka ned mot centrum för att sjunga hos sångpedagogen. Och nu är jag hemma och är heeeelt slut, jag vet inte vad alltså! Ska strax äta middag, sen ska jag faktiskt lägga mig med en bok soffan, för halv åtta drar jag på träning, till halv tio.
Imorgon är det fredag, och en FULLSPÄCKAD helg väntar. Helt seröst,  jag har inte någon tid över. Fast i och för sig är det roliga grejer som väntar, men de får ni höra i helgen, för är som sagt mycket trött nu
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0