16mars

Igår hade jag både tid och lust att skriva, men helt enkelt, så glömde jag bort det... HOPPSAN! ;)
 Men jag hade det i alla fall äldigt bra, för vi hade sovmorgon till halv elva idag, wey! Jag hade bestämt mig för att vila hela dagen och bara ta det lugnt, eftersom min kropp var rätt slut efter helgens träning. Vet ni vad jag gjorde då när jag såg att vi hade fått en "akut"-tid på träningsplan? Jag har aldrig gjort det förut. Men jag svarade nej, och talade om för min tränare att jag inte trodde jag skulle orka träningen idag. Jag har aldrig hoppat över träningen för att jag inte "orkar". Men om jag hade vetat att det varit inplanerad träning, då hade jag nog faktiskt inte sagt nej... Men det bästa var att det inte kändes "dåligt" att jag sa nej. Jag tror faktiskt min kropp hade sagt ifrån om jag hade varit med...

Idag har jag i alla fall haft en bra dag! Ska jobba ikapp lite matteläxor bara, det är ju betygsinlämning på alla elever denna vecka... Sedan är det sen träning idag (ytterligare en anledning till att jag inte var med igår, ska träna nästan varje dag denna vecka med...).
HÖRS

PS.
Förlåt, Jossan, att jag inte lagt upp bilderna från centrum. Men jag har dem i mobilen, och min dator vägrar installera mobilprogrammet som krävs för att kopiera bilder till datan... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0