14mars kväll

Åh, vad söndagar kan vara för mysiga! Just nu ligger jag i sängen under täcket med laptopen som värme, och kollar på två missade avsnitt av Andra Avenyn, och det första slutade spännande, så nu måste jag kolla på nästa!
Eftersom träningen var inställd, var jag på jumpa istället. När jag kom hem hade jag så ont i magen att jag trodde jag skulle spy! Fy asså! Men jag har kört riktigt hårt, träning nu fredag-lördag-söndag, och då har jag verkligen varit på bristningsgränsen, för jag tagit i lite för mycket, i kombination med att inte ätit riktigt lika mycket. Så nu ska jag vila imorgon, och jag har ätit lite proteiner, så det känns bra, faktiskt.
Har dessutom sovit riktigt dåligt de senaste nätterna, och det kan bero på att jag har en oroskänsla inom mig hela tiden, men också på tt det börjar bli ljust ute, så man blir mycket piggare. För jag har inte varit särskilt trött...
 Nu kan jag inte hålla mig, måste se hur det går i webb-tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0