Twilight Movie Night

Åh, det var helt fantastiskt! Kvällen blev verkligen lyckad!

Jag och Maria åkte in till stan och hämtade biljetterna på Rigoletto (Sveriges största biosalong med runt 900 platser) och sedan köpte jag en låda jordgubbar att mumsa på. Strax efter sex sattes allt igång med utlottning av goodiebags och lite andra grejer, sedan satte de igång första filmen, Twilight. Det var så skoj med tusetalet personer, och alla jublade och skrek helt galet när Taylor Lautner eller Robert Pattinson visades på skärmen! Är det inte lite sjukt att man kan få in två av världens snyggaste människor i en och samma film!?
Mellan filmerna bjöds det på smörgås, popcorn och dricka. Och jag måste bara säga att Eclipse, senaste filmen, som de inte visade först minutrarna efter tolv, eftersom världspremiären är idag, den 30juni, var den bästa filmen hittils avde tre! Den var verkligen gryyyyymt bra! Och allt blir bara bättre i och med att Jacob aldrig har på sig tröja! Måste ni verkligen se!

Strax efter två var allt slut, och då körde M's papp hem oss till Maria och vi sov där. Sen har jag bara ätit frukost hos henne och åkt hem. Nu ska jag kanske baka lite mer scones till ikväll, och sedan packa upp mina saker från igår och sen ska jag löpträna och kanske köra lite stryka också!
Vi hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0