Tisdagen var tätplanerad

Hann inte skriva igår. Direkt efter skolan åkte jag och Mikaela till Sollentuna och mötte upp mamma och hennes kollega. Vi åkte till Kista/Akalla där kollegan bor, för jag och Mickis ska servera på sonens student på fredag, så vi var där och kolade läget. Vad vi ska göra, hur det fingerade och hur det såg ut. Ska bli kul!
När vi kom hem kastade jag bara mig innanför dörren, bredde en smörgås och packade träningsväskan och sedan på ledarmöte. Jag sak vara fotbollstränare på sommarfotbollskolan, så detska bli jättekul! Direkt från mötet åkte jag till Talangträningen och tränadei superhärligt väder!
Sen hem och duscha och plugga. Fanns inte så mycket tid över tyvärr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0