Slutspurten

Jaa, så var den näst sista dagen i skolan finish! Idag gjorde vi i princip samm sak som igår, promenaerade i vår kommun och svarade på frågor om historiska platser här. Det är vad vi ägnat oss åt i två dagar. Igår gick vi non-stop i två och en halv timme, och vädret var ju så varmt och soligt, så det tär på kropp&knopp!
När jag kom hem lade jag mig bara i soffan och halv sv fram till träningen.

Idag har jag är ätit omelett till lunch, sen har Tobbe varit här och brett frallor som vi ska sälja på niornas slutshow ikväll. Sen gick vi över och hälsade på Ellen och Frida, och nu är jag hemma igen. Lite datatid nu, sen ska jag byta om till mer passande kläder. Idag har vi nämligen den sista kursen/mötet angående sommarens fotbollsskolor. Jag ska vara ledare för barn mella 7-11 år. Ska verkligen bli jättekul! Vi ska visa upp övningar på plan idag, så jag ska träffa Hanna och Sabina lite tidigare för att planera vårt.
Sedan cyklar jag hem och vänder bara, för jag ska se niornas avslutningsshow! Det brukar alltid vara en superhärlig konsert!


Haha, vi är taggade på att bre 40 ostfrallor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0