Scones till frukost!

Vi hade inte så mycket hemma i kylskåpet, och jag skulle precis ta fram några mackor, när jag kom på att jag kunde baka scones! Så nu väntar jag bara på den sista minuten innan de blir klara. De var så bleka nu... Åh så ljuvligt det ska bli att sitta ensam hemma och äta scones, MUMS!

Efter en ovanligt sen frukost för min del, ska jag faktsiskt till att rensa lite i min garderob! Sen i eftermiddagska jag göra världens roligaste grej med Maria bästavän!! Jag berättar senare, för annars bränner jag scones vid!

Ha det skönt i sommarvärmen!

UPDATE För dig som undrade så kommer trosorna från Vero Moda, men även VILA och andra återförsäljare säljer dem, märket Pieces. Älskar dem med hamburgarna på! Ha det gott, du


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0