Ruggigt väder, passar fotboll

Jag gick och la mig rätt tidigt igår. festen var ju i princip slut, men jag gick hem före de andra, eftersom jag var tvungen att ställa klockan. Kvällen var i alla fall rätt trevlig, men grillning, vara ute, fika, musik och prat.
Jag är hemma nu från matchen jag dömde. Det gick helt okej, och vädret är precis lagom för just fotboll. Precis när jag blåst av kom det några droppar, men regnet föll aldrig. Jag hoppas att det hller i sig med endast moln nu tills jag ska spela. Har samling klockan ett för hemmamatch mot Vallentuna, ytterligare en spännande match med kul motstånd! Hoppas vi vinner, då har vi tagit oss igenom hela första delen av serien med alla matcher vunna! 
När jag kommer hem ska jag duscha och fixa mig i ordning och packa lite, för jag sover hos bästa Maria ikväll! Får se om jag uppdaterar därifrån. Annars får ni ha det så himla bra idag!


Jag älskar att fota i trädgården! Just nu är den som vackrast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0