Pannkakor!

Efter en otroligt tröttsam dag, om möjligt ännu tröttare än de andra dagarna, valde jag att skippa träningen. Faktiskt. Jag orkar inte, jag satsar på att träna imorgon istället, tror jag... Jag måste googla nu på mat som höjer blodsockret! Jag vet nog egentligen vad det är, och har läst det där så många gånger, men för säkerthetsskull. Kanske borde handla hem något nytt, för äntligen idag kom jag på vad tröttheten, hungern och matsuget kommer ifrån: Lågt blodsocker! Vi står i kanske 22-25 graders värme hela dagarna, sitter inte så mycket, tränar och äter visst lunch, men ändå! Blodsockret ligger på noll varje dag.

Trådlösa internet fungerar inte, vilket gör mig otroligt irriterad, för då kan jag inte logga in på min data och jag har massa program där jag brukar använda!! Har sprungit runt nu på eftermiddagen i hel-randigt. En kul bild jag måste visa imorgon kanske! Efter middagen stekte jag pannkakor som jag ska ha till lunch imorgon, smarrigt värre! Passade påatt rocka loss samtidigt och satte på massa härlig sommartechno och sjöng med, så härligt!

Nu har jag känt mig så busig som en liten småunge som springer och nallar små bitar av pannkakorna, hihi! (:

Oj hjälp, en minut till avspark i VM-matchen Spanien- Hondura!!
Ha det härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0