Nationaldagen

Sov ut ordentligt imorse, vilket var jätteskönt! Jag har nyss kommit hem från kyrkan då jag och några till bekräftade vårt medlemsskap i församlingen, och gick med. Trist att vara inne en ljuv stekhet dag som denna!

Jag passar på att blogga lite nu när jag ställt in köttet i ugnen, så har jag det gjort. Jag har nämligen inte så mycket tid till bloggen idag heller... När jag ätit ska jag spela match borta, mot Kallhäll! Det är mina favorit-motståndare, om ni fattar vad jag menar. Jag "gillar inte" personerna, men laget är kul att möta! Efter matchen, som ag för övrigt är supertaggad till, ska vi ses några stycken och grilla vid kyrkan, och leka lite lekar, haha!
Kan hända att jag hinner skriva något ikväll, får se, men annars hörs vi imorgon!
Ha en riktigt skön dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0