Mysig inne/hemmadag

Har promenerat över till Frida, efter att jag suttit och glott hemma. Jag plockade undan lite prylar i rummet och städa köket först, och sedan har jag spelat piano en kort stund. Så länge sedan jag gjorde det! Jag spelade två av mina favoriter hos min sångpedagog.
Sen satte jag på mig mössa! Så härligt att ha mössa på sig i detta mysiga väder! Det hade slutat regna, så det fuktiga hängde bara i luften, och den härliga luften! Så mysigt!
Nu sitter Frida med gitarren här bredvid mig, och har just stämt den. Vi ska sjunga lite sånger nu, sen ska vi kanske börja titta på Allt för min syster, har inte sett den än, men den verkar så härlig!
Vi hörs kanske lite senare idag. Ikväll är det fest med familjens vänner och grannar. Får se om jag hinner skriva något innan det. Annars hörs vi imorgon kväll. ka döma och har match då, och sen sova hos Maria!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0