Lovet inleds med mysigt regn

Åh, jag vaknade redan kvart över sju imorse, men det gjorde mig verkligen ingenting! Mjuka regndroppar slog mot mitt fönster, och jag måste säga att jag älskar ljudet av regn en sommarmorgon! Jag är riktigt taggad på att bar sitta hemma idag och mysa, så här första dagen. Verkligen känna hur det är att vara hemma och ha lov, inga krav. Det var så härligt att vakna tidigt, men veta att jag kunde ligga kvar i mörkret och lyssna på regnet och slumra om igen! När jag gick upp sedan, stack jag ut näsan genom springan i det öppna fönstret och doftade på sommarregnet. Jag vet inte om ni håller med, men jag har sedan jag var liten, känt doften av regn och älskat den mer än någon annan lukt. Det luktar speciellt, den luktar Jorden!

Eftersom jag har sådan tid och det regnar ute, ska jag titta på Bella&Tyra show från igår. Sedan ska jag plocka lite här i huset, om jag känner för det, hehe! Sen vettni, som rena rama två åringen har jag installerat ett dataspel! Haha, man kommer inte ens ihåg ordet! Dataspel, herregud!

Ha en härlig dag, varese ni har lov eller ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0