Internetstrul, men sommar är viktigare

Japp, igår fick vi sluta tidigare, vi hade ändå ingenting att göra på musiken. Så plötsligt hade jag massa tid över. Skulle ladda över bilder i bloggen, men när jag är i fullgång, lägger internet ned!!
Måste ringa till Telia, för det har hänt hur många gånger som hlest på bara några veckor!
Men jag blev inte så ledsen, för ute var det över 25 grader, så jag tog på mig den nya bikinin och lade mig för att sola på studsmattan i trädgården! Inte helt fel det!

Sen åkte vi in till stan och sprang Vårruset. Det gick hur bra som helst för mig, bättre än väntat, 25.15 minuter på den 5km-sträckan! Blev otroligt nöjd! Och tänk då att man ändå fått trängas ett tag, eftersom det var flera tusen andra som sprang, även i samma startfält. När alla sprungit i mål satt vi barn och mammor med pick-nick som man får och hade trevligt.

Men är otroligt ledsen för att jag missade en match med laget. Fick i alla fall höra att vi vunnit mot Stocksund med 2-0, obesegrade! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0