Hemma från landet!

Hej igen, vänner! Jag har inte kunnat uppdatera från landet, eftersom vi inte har något nätverk där, och lånar man någon trådlösa konto, så är uppkopplingen ändå väldigt dålig!

Hag har i alla fall haft ett par otroligt härliga dagar på landet, som det alltid blir! På midsommarafton blev det traditionsenligt att klä stången, härlig sommarbuffé, dans och tårta vid midsommarängen och skratt! Det är så härligt att alla, nästan, är med och hjäpler till på midsommar. Det är närmare 40 tomter, och kanske runt 100 personer. Dock är inte alla på vår lilla ö med, men många är där och köpter lite lotter och fikar. Jag gjorde mig en gullig krans! Jag visar massa bilder när de laddad över till datorn i veckan. Fredagen avslutades med en löprunda på någon halv mil, och ett långt dopp i havet!

Lördagen ängnades mest åt att måla akvarell med min lilla kusin och hennes mamma som är så duktig! Blev några vackra målningar, faktiskt!

Idag åkte vi jag, mamma och pappa hem på eftermiddagen, efter en riktig sommardag! Jag har hunnit med både promenad, sola på stranden och bada. Dessutom en busig båtutflykt med min lillebror och mina två kusiner. Vi körde ut med vår lilla eka, med nio hästars motor på, haha. Vi pilkade, men fick bara fyra strömmingar som vi slängde till måsarna. Vi hade så skoj på vägen hem, när båten blev så framtung att vattnet stänkte på oss allihop, och samtidigt försökte jag pricka godis i min kusin Jacobs mun i farten!

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0