Förberedelser & VM

Jag har just druckit upp en enorm tekopp med vatten. Jag mätte och fick det till 8 dl, och det var slukat på fem minuter... Kommer nog springa på toaletten x antal gånger strax, HAHA!
Det blir ett kort inlägg. Kom hem för en liten stund sen från sista mötet inför fotbollskolan som börjar imorgon. Vi bar och flyttade mål och pumpade bollar och planerade lite för övningarna vi ska köra imorgon. Det måste verkligen sett grymt kul ut när tjugo pers lyfte 5- och 7manna mål över en bom från ena planen till den andra, för sedan gick vi över bilvägen för att komma till den större planen där själva skolan är. Sedan radade vi upp alla mål i väntan på att grinden skulle öpnnas. Såg ut som vi alla försökte sno en massa fotbollsmål, haha!

Det är samling kvart i åtta imorgon bitti, så ingen sen kväll här inte...
Innan jag stänger av för att titta på fotbolls VM, det är Spanien-Chile nu! Jag har faktiskt knappt sett någonting av fotbollen än, panik! Jag slänger in ett klipp med den engelska verisionen av fotbollsVM-låten 2010, Waving Flag. Den är så grymt bra, så härlig stämning i låten! Jag älsakr att höra sånt och stå på planen! Tänk att det kan bli en själv någon dag som spelar VM... MÅSTE HÖRAS
(ojdå, det blev visst ganska långt ändå)


Kommentarer
Postat av: Christine

Haha kanske det, men nej det kommer faktiskt från MONKi, är 50% på dem nu dessutom! Halsbandet var jättefint anyhow :)



Vore verkligen jättekul om du ville gå in på minoutfit.se och lägga en röst på min oufit så kanske jag blir dagens outfit! Tack sötnos!

2010-06-16 @ 17:17:10
URL: http://cavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0