8:an är över, sommarlov!

Så, då var man klar med ytterligare ett år i skolan. Visst rinner tiden iväg likt sanden i ett timglas? Det var ju ganska nyligen man hade upprop i klassrummet och hade blandade känslor inför första året med riktiga betyg!?
Men ändå, så står man där med vackra kläder, sjunger Den blomstertid och skrattar och gråter. Står med toppbetyg, guldmedalj i oritentering och klackskor och känner sig nöjd. Man har klarat sig. Det är lite vsårt att faktiskt förstå att jag ska vara ledig nu i cirka tio veckor... Men det ska bli skönt, och det är välförtjänt!

Efter avslutningen åkte jag, Frida, Mickis & Maria in till stan och åt Ben&Jerry's glass. Knallade runt lite på gatorna och hade det trevligt. Mötte en hel del studentflak, och man är bara så glad för deras skull, och det ser ju så himla härligt ut! Det är ju bara fyra år kvar för mig...!
Köpte med mig en låda jordgubbar hem, och de ska ätas till middag med mamma och lillebror. Pappa och storebror är ju nere i Växsjö och firar min kusin som tar studenten idag! GRATTIS ANNIKA

Jag börjar lovet med fotbollsträning ikväll, jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0