Fotboll & Fix

Packat & klart!

(Tror ni hört tillräckligt om det där nu, packningen, så ni fattar)

Innan jag lägger mig, eftersom vi ska upp vid fyra imorgon, ska jag måla tånaglarna och smörja in fötterna i mjuk salva, och måla naglarna med stärkare och bädda in i olivolja. Skönt!

Men självklart, det är ju fotboll, semifinal i VM, Tyskland-Spanien, så spännande, så det ska absolut se, åtminstone delar av matchen!

Sen ska jag såklart säga HEJDÅ eftersom jag drar imorgon, Jersey här kommer vi!


uppdaterar några gånger från ön, annars, ha det jättebra hemma! ♥

Jag är så avundsjuk på dig FannyR


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Ja stora mysiga goda frukostar är helt underbara!



Åh okej, ja lovespell är helt fantastisk :D vet faktiskt inte om den andra finns på VS som du pratade om. Men alla VS's bodysplashes och skönhetsprodukter i de "fruktiga" serierna luktar helt amaaazing!



Gud vad spännande med språkresa, hoppas du får det riktgit rolgit :D En ice blended cream caramel är världens bästa!! Den måååste du ta :D Smakar en mix av grädde-iskross-vanilj-kolasås-milkshake-glass, mm, fast ännu bättre!



Deras morotskaka är ju också vääärldens bästa. Sådär kladdigt god så det känns som de tagit ut den ur ugnen för tidigt då den är smetig, och den vita creamen är i flera lager. Men man blir himla mätt, så dela!



Tack vad rolgit att du tycker det, ha det super bra du med! Kram!

2010-07-08 @ 00:13:31
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0