Inspiration


•Bloom where you're planted
•Reach for the sun
•Like a rising sun
•Live the life you love
•Stråla som solen du är
•Carpe diem

Flera av mina favorit-citat och motton, eller livsbuskap, vad man än vill kalla dem.
Jag gjorde den i somras, tänkt som header,eftersomden symboliserar mig och mitt liv
så bra men tyckte den passade så mycket bättre
som en egen liten dreamboard. Hittade den i arkivet nu, och tänkte att
jag kanske skulle publicera den och förhoppningsvis kunna inspirera några av er.
Ett tips är att göra en egen med motton som du antigen lever efter, som du vill leva
efter, eller kan hämta styrka ifrån när du behöver det.
LYCKA TILL

PS. Ja, jag vet att kvalitén är dålig, men det överlever man ;)

UPDAT. Tolka citaten som du vill, för mig betyder de något speciellt,
medan någon inte ens förstår vad jag menar med dem. Gör din egen verision av dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0