29jan

"Nu är det fredgasmys, om det så är det sista jag gör, nu är det slut på veckan det är dags för freddagsmyyyyyys!"

Ja ni, finns det någon som kan ha missat den här reklamen? Tror inte det va?
Det som är så himla bra, är att den stämmer så exakt på mig, just idag!! Visst, det blir nog inte chips, men kanske lite naturgodis och jordnötsringar!

Det var verkligen skönt när sista lektionen slutade, även om jag haft kul som vanligt i skolan.
   Jag hade bestämt med Maria att vi skulle gå en sväng i centrum efter skolan, så vi köpte en smoothie och delade på och kollade runt lite i butiker. Det var säkert mer än en månad sen jag senast verkligen og mig tid att kolla i äfferer ens...Jag köpte en snygg skjorta som kommer blir skitcool i vår, och ett volym-shampoo och balsam (ge mig volym!).
Jag belutade att inte följa med på jumpa på F&S idag, dels förr att vi körde ett rätt hårt konditionspass på idrotten i skolan, dels för att jag kände att jag för en gångs skull ville ha lite tid över hemma, utan att man ska hålla tiden på läxor och träningar.
Maria kommer hit ikväll och vi ska verkligen Mysa med stort m,
HÖRS

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Så jäkla härlig reklam :D man blir så taggad inför helgen ;-)



Sv: Ja bellas kläder är underbara! men jag skriver om det i bloggen senare och så kan vi försöka få ihop något precis efter sportlovet eller så!? :D



Hoppas du får en underbar fredags kväll!

2010-01-29 @ 21:21:43
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0