14jan

Just hemkommen från träning med det lilla fantastiska laget. Som vanligt en underbart rolig träning, med lite nya grejer att göra!
Vår So-lärare ställde in första lektionen imorgon, helt utan anledning, men jag klagar inte för sovmorgon, nej! Då får jag istället extra tid för lite läxor, som att skriva rapport till tekninen, och göra lite matte om jag vill.

Imorgon ska det bli en kanon rolig dag. Dels lite sovmorgon, känns att det behövs lite grand ändå. Sedan är det idrott och vi ska börja planera elevledda lektioner, hur roligt som helst! Sedan flyter dagen på väldigt smärtfritt & lätt. Direkt efter skolan åker jag hem till Mickis tillsammans med Maria och Frida. Sedan ska vi gå på ett pass på SATS, dans-afro. Jag går ju egenligen på Friskis&Svettis, men de har bara dans-afro i Täby eller Åkersberga, tror jag, för inriktiningen är helt ny. Ska alltså bli superkul med lite afriskanska stamp!

HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0