PSYKET

Igår kväll mådde jag inte riktigt bra. Jag är frisk som en nötkärna, men mitt psyke tärde på mig...
 Dels var det väl för jag blev så irriterad för jag missade tågen när hla klassen åkte in till stan,men det löste sig och jag jobbade lite istället, och pratade med min mentor om lite saker. Men i och med att jag missade en massa, började jag bråka med min bästa vän. Och visst, jag var jättearg då, men senare på kvällen när jag var hemma och hade jobbat klart om jumpalektionen jag och Carro ska leda på Torsdag... Allt var skit.
 Jag kände bara att jag inte orkade
. Jag hade pratat med Maria och det var lugnt mellan oss, men ändå. Jag ville bara gråta, ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Visst, en del kan bero på att det är lite mycket i skolan nu, men inte så jag känt att det blivit jobbigt. Bara massa press från ingenstans, och jag orkade bara inte mer. Dessutom hade det jänt två olyckor här där jag bor, en bara hundra meter på stationen, vid skolan där jag går. En hade blivit påkörd av ett tåg, och dog. Jag fixar inte sånna grejer, även om jag inte ser dem. Och så hade ett barn blivit påkört vid en anna skola, fast som tur är gick det väldigt bra.
 Smsade lite med två vänner, och fick flera sjukt gulliga sms, och visst, det kändes bra att höra, men ändå, det är inte allt.
 Ställde mig senare i duschen och duschade länge och varmt, scrubbade mig, smorde in och sedan lade jag mig med min favotidning amelia, och sov.
   Jag mår bättre idag

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv. ja jag tröttnar på min design hela tiden :p nu har jág ju inte ens en header :p



åh, tack :)

2010-02-23 @ 16:34:33
URL: http://hannasofieakesson.blogg.se/
Postat av: Anonym

var med i min tävling! vinn leggings :D

2010-02-24 @ 16:11:16
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv. :)



hur mår du idag då?

2010-02-24 @ 17:32:25
URL: http://hannasofieakesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0