Nattmys

Nu ska jag vara rikigt snäll mot mig själv. Jag ska sitta uppe med datan i sängen och göra vad jag vill. Eller från bröjan skulle jag kolla på ett program på webbTV. Men det sådant funkar inte för mig, för det kommer massa andra saker i vägen: "jag ska bara kolla om den bloggen har uppdaterat, jag sa bara kolla den där nya smyckeshemsidan, jag ska bara skicka en vänförfrågan på Facebook, jag sa bara osv..."            Men nu kanske jag ska kolla på webbTV ändå. Jag vill ha mysigt.


Jag vet inte. Men den här bilden får mig att tänka på att det är vinter,
och på torsdag är det dags för skidor igen. För min del.


Kommentarer
Postat av: Lona

sv: titta på vänster sida så ser du dem! klicka och bli med :D

2010-03-01 @ 09:33:06
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: foofiie:*

var med i min outfit tävling, allt du behöver göra är att skicka en bild på dej när du har en fin outfit!;) bilderna kommer upp i min blogg på tisdag nästa vecka och då är de bara att börja rösta!:)<3

puss:*

2010-03-01 @ 16:00:29
URL: http://saramjauu.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0