8feb

Asså vad är problemet med blogg.se??
Jag hade tänkt att vara med och tävla om en klänning, bara för att jag aldrig tävlar via bloggar för, och just när jag ska publicera inlägget med länkar och allt, så blir det jätteknäppt och säger att något är fel, och vill du felanmäla blablabl.... Bara för det tappade jag lusten och tänker inte vara med längre....

Hade magknip idag när jag åkte hem från skolan, men jag följde med Maria till hennes pappas jobb och drack varm choklad och fralla på lunchrestaurangen TREAT, och oj vad det blev mycket bättre!! Vi satt och snackade en stund innan hennes pappa behandlade hennes knär eller nacke, var det nu var...? :)
Har gjort färdigt ytterligare ett kapitel till författarporträttet i svenskan, och nu lite snabba datacheckar innan det blir vila framför TV:n idag. Skippade Friskis idag, efter tre timmars sträckträning igår, och dessutom en hel dag i ett par höga klackar.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0