5feb

Fredag, wie!! HÄRLIGT!
Skoldagen var jättebra faktiskt. Började dåligt pga ett par skor och att jag inte fattade någonting i matten, men nu struntar jag i skorna och matten lärde jag mig. Det är sådana saker som bygger upp en (jag mena verkligen inte att jag var nere, eller hade dåligt självförtroende på något vis, tvärtrom, är jag en av de stadigaste personerna jag känner). Men ändå jag tror på sånt här, alla behöver det.
Nu ska jag iväg och träna, medelpass på F&S, bästa ledaren med bästa musiken!
Sen ska jag fräscha till mig och äta, sen kommer Maria, Frida och Ellen hit och kollar på film.

Imorgon kan jag inte lova att det blir uppdatering, ska nämligen träna nyrekryteringen klockan 10, och sedan är det fotografering med laget, och sen ska jag och några polers fir en killkompis som fyller byxmyndig, haha!!  ;)
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0