23feb

Gissa vad jag har ätit till mellis? Grahamsbullar med O' boy! Jag dricker aldrig O' boy liksom. Men nu fick jag för mig att jag skulle göra det, och då gjorde jag det. Det lär ändå inte hända igen först om ett år eller två... :)
 Brödet gjorde vi idag på hemkunskapen, de blev jättegoda. Vi har praktiskt prov om ett par veckor, och då ska man baka bröd. Har redan betsämt vad jag ska göra:)
 

Har inte haft någon lust till uppdatering de senaste dagarna, alltså blir det ingen. Men nu hade jag lust! Ska skriva lite NO-läxa strax, sen ska jag på ett Styrka/Medel-pass på Friskis&Svettis. När jagb kommer hem blir det förhoppningsvis lite tid över till idrottsarbetsläxa,
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0