15feb

WEY! Studiedag idag, och tro mig, den här sovmorgonen är välbehövd!
För igår var jag hemma hos Mickis och firade hennes födelsedag lite försenat, men hon var ju West India när hon fyllde. Åkte hem rätt tidigt därifrån, hade huvudvärk och så. Var faktiskt tvungen att ta en tablett nu till frukosten, känner att kroppen håller på att säga ifrån nu efter för lite sömn och för mycket träning på för kort tid...
 Idag ska jag i alla fall snart till mammas jobb, tror jag, vi måste fixa mitt pass som går ut om ett par månader. Sen ska Fanny, Cissi, Fanny och jag till Sollentuna Centrum och fika och shoppa a bit. Förhoppningsvis möter Frida och Jossan upp oss sen när de slutat!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0