12feb

Har just smaskat på en apelsin och packat upp min tunga väska med massa böcker. Vi har nämligen studiedag på måndag, men ett stort arbete som ska lämnas in, hemkunskapsprov och lite annat smått som behövs göras. Bara ett problem...: jag har inte tid i helgen!
Fullt schema. Vi börjar ikväll, för det blir nog roligast
Nattcup.
Vi har första matchen i Täby kl. 20:45
Sista matchen kl. 01:30
Såg visst att det bara var typ topplag med. Men vårat lag är riktigt duktiga vi med, så klart att det ska gå.
På lördag ska jag sova ut efter cupen i Täby, sen redan halv ett har vi match! Haha, fotboll dygnet runt typ! Fast matchen är utomhus, det är skillnad. Matcherna i natt är bara tolv minuter, men under de minutrarna tar man ut sig så sjukt mycket, och pulsen går verkligen rakt upp till max, på bara ett par sekunder. Det känns faktiskt som att det är då konditionen höjs och ligger på topp, man tränar sin uthållighet så ordentligt.
Aja, på lördag efter matchen hinner jag inte så mycketmer än att duscha och fixa till mig, sen ska jag till Maria och äta thai, Ben&Jerry och kolla på film tillsammans med Mickis.
Sen på söndag ska jag fixa en present till Mickis och sen ska vi hem till henne och äta middag och fika.
Fullspäckad helg, därför förmodligen ingen uppdatering.
Ska vila eller försöka sova en stund nu, innan jag äter middag och åker iväg till samlingen. Måste ha mycket krafter inatt.
HÖRS


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Jag har alltid fullspäckade helger! så himla roligt att ha mycket för sig :D

Sv: Ja det är sjuuukt gott! Jag kan rekommendera rödcurry with chicken och phad thai, det är två till av mina favoriter!!

Hoppas du fått en bra start på veckan!

2010-02-15 @ 16:08:45
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0