Värkande muskler

Det är precis så det ska vara, stenhårt slutkörda muskler efter 1,5 timma på gymmet, bara effektivitet!
Jobba alltid på, om du inte räknar repetitionerna, vilke jag inte heller alltid gör för det är så trist, då kämpar man på till man tror att man kommer dö på golvet i gymmet + lite till.

Körde tuffare än vanligt med xtra mycket fokus på att verkligen ta ut kroppen. Ni vet, känna träningsvärken redan samma kväll. Eftersom jag älskar att uppnå mål, gjorde jag det & måste lägga mig när som helst!
Började med uppvärmning = få repetitioner & lätta vikter. När armarna, rygg & bröst rasat sönder vid maskinerna blev det golvövningar, främst mage. Även kettlebells med knäböj, balans-och coreövningar.
Jag älskar att träna järnet. Jag vet ingen bättre känsla än att verkligen vara helt slut på ett hälsosamt vis, veta att man gett kroppen vad den tål.
Satsa också på stretching & uppmjukning, särskilt efter stryketräning, för det gör musklerna korta & stela.
Sedan när man kommer hem fötjänar man middagstallriken med köttfärssås, en het dusch som gör att man vill sova under strålen, gott doftande bodylotion & en liten slurk apelsinglögg.
Och en god natt såklart! (-:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0