Väntar på styling!

Vet ni vad jag ska göra för skoj nu? :D
Jag ska till frisören och slinga håret och klippa mig! Jag älskar verkligen att gå till ett proffs som kan sin sak och gör det riktigt snyggt, fräscht & fint! Ska bli så skönt att bli fräsch & ompysslad. Man käner sig så ny och snygg efteråt. Hade tänkt att ta en rejäl bit i topparna, och bleka slingor i massor så det syns ordentligt, och så mitt redan blonda hår får lite nytt liv. Är inte ute efter någon fjortis-stämpel direkt... USCH!
Frissan ligger bara fem minuter bort (hon har ett företag & salong i källaren, superhett harhon designat!) så jag måste lägga ner något att äta medan man väntar på slingorna. Juste, ska lägga i lite ny färg på ögonfransarna också. Åh, underbart att bli fin till jul, och dessutom förtjäna det här!

Ska byta om från skolidrottskläder & äta upp mina torkade äpplen innan jag går iväg!
Vi hörs ikväll

Blev väldigt nöjd med min senatse klipnning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0