Nyårsförberedande

Har duschat & stoppat i mig lagom lätt med mat, så spar man sig lite för kvällen! (-;

Tänkte smörja in mig med en god olja från Svea som behöver lite tid att sjunka in.
Kom på när jag var på träningen att jag helt glömt bort mina stackars naglar! Nu är de visserligen snyggt filade och målade i genomskinligt glanslack, men det är ju nyår!
Jag har ju en massa blinbling till the nails hemma, så de tnkte jag plocka fram & funderar även på ett budskap på naglarna, vore häftigt om jag får till det snyggt! Måla naglarna tar för lång tid för mig, om de ska torka ordentligt utan att lacket spricker. & jag har ingen tid att göra fel, måla om osv. Det måste blir bra, så jag kör förmodligen på något lagom enkelt & säkert kort, I'll let u know!

När jag är något klar med detta ska jag hjälpa till lite med maten. Har redan bakat en nötig kladdkaka, och fryst in en egen glass/marängbomb ur egen hjärna. Det ska bli kul att fixa med det roligaste, dekoration till dessert & lägga upp kött mm.
Har jag inte berättat det så kan jag tala om att kvällen kommer spenderas i en lokal tillsammans med måånga andra familjer & männsikor och det blir lite knytis. Tror det blir en hel del musik, dans, tävlingar & lekar också. Om jag och fler ungar tröttnar drar vi hem till någon och ser vad som händer. Jag är supersugen på att festa, men samtidigt supersugen på att bara chilla med mina närmsta vänner...


Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

sv: haha! då hade du nåt att titta på ;)

hehe! :D hoppas du får en bra nyårsafton :D

Kram!

2010-12-31 @ 17:06:26
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0