Umgängestid

Om en stund ska jag promenera hela vägen till bästavän i julsnövädret. Tunna lätta flingor som faller till marken, underbart! Imorgon åker nämligen Maria iväg till Thailand & blir borta 1månad...
Usch så sorgligt alltså, men jag är ändå glad för hennes skull, hon kommer få det så bra! Men jag kommer självklart sakna henne. För att fira sista höstterminen i grundskolan, och få ett avsked innan Maria far, ska jag, Frida & Mickis träffas idag och umgås & mysa vi fyra bästavänner. Det blir lättare lunch och för det mesta massa mys & prat. Det ska bli så härligt, helt fantastiskt att träffa sin bästavänner en vacker decemberförmiddag! Nu för tiden har vi svårt att hinna ses all 4 samtidigt, vi har alla olika saker på olika håll jämt.
Dessutom ska vi njuta av hur duktiga vi var igår på julkonserten.
Allt gick hur bra som helst, jag drunknade i stearin från kronan, men jag lever. Berättar mer sedan, och bilder kommer!

Nu ska jag fil naglarna innan dags för promenaden.

BEST of BEST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0