Typisk lov-göra!

Hejsan! Gårdagen blev bra med en början på 2par nya jeans, en skjorta och något smycke + smootihe med Frida. Sedan med vänner & middag hos farmor&farfar resten av dagen och kvällen. 

Idag är hela familjen ledig, men vi ska inte göra något speciellt först ikväll, ni ska få höra sen! 
Til at börja med ska jag & mamma åka några ärenden och sedan träna. Sedan ska ajg städa rummet och rensa i ordning lite lådor, fota till inlägg i bloggen, fixa med lite musik, ta promenader osv. En typisk lovdag helt enkelt, där man gör vad som behövs. Kommer ha tid för fler inlägg under dagen jämfört med igår, bra va? 
Jag har ju massa på G! Tänkte i allifall sätta igång och visa några av de nödvändigaste julklapparna jag fick. Inte så intressant med varende lite kotte kanske, men det som jag tycker passar in i bloggen lär hamna här så småning om! 

Ska packa skor & vattenflaska nu, vi hörs senare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0