Snabb onödig fakta

1. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Frida
2. Hur lång är du? 163cm 
3. Vilken är den senaste filmen du sett?
Typ serien Morden på Sandhamn. Minns inte när jag kollade film senast, inte en hel iallifall.
4. Hur löd ditt senaste sms? Finimango :) vart ska ni?
5. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Både &
6. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Married!
7. När såg du senast din mamma? Någon halvtimma sedan
9. Icke godkänt i något ämne? NEJ
10. Mvg i något? I princip allt, utom 2ämnen... 
11. När vaknade du idag? 09:17
12. Vilken är din favoritplats? Landet, fotbollsplan
13. Vilken plats föredrar du minst? Sunkiga toaletter. 
14. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Hjälp! Då är jag 25... Har förmodligen lägethet, pluggar/jobbar. Fortfarnade i Sverige, Stockholm eller Göteborg, men har varit utomlands tidigare en längre tid.
15. Hur stor är din säng? 80x200, litet jag vet, men jag gillar't
16. Vad sover du i? Hotpants & linne
17. Hur många kuddar har du i sängen? 1st att sova på, 3st prydnads på överkastet
18. Var har du bott/bor? Sverige
19. Tycker du om kinamat? Sådär, helt okej gott, thai är bättre!

20. Tycker du om kaffe? Inte än
21. Vad dricker du helst till frukost? Mjölk om jag skulle dricka något 
22. Kan du spela poker? Nja, tror inte jag minns det
23. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
24. Vill du ha barn? Jättegärna
25. Kan du några andra språk än svenska? Tyska sådär & engelska
26. Har du någonsin åkt ambulans? nej, lyckligtvis inte & det vill jag aldrig göra heller
27. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet, älskar naturen
28. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, inredning & skönthet
29. Äger du dyrbara smycken? Nja, mitt Pandoraarmband kan ju bli dyrt. Men jag har en del guld, men inte värt flera miljoner.
30. Kan du rulla med tungan? Har försökt några gånger men lyckades inte
31. Vem är den roligaste människan du känner? EmmaHämma jag bodde med på Jersey, annars folket i mitt lag, vi har sjukt kul tillsammans & har lyckad humor.!
32. Vad har du för ringsignal? Better off Alone
33. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Yesbox, fulla kartonger på vinden. 
34. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Ett litet julkort
35. Kan du byta olja på bilen? Vet inte, verkar inte så knepigt... Med pappas hjälp troligen
36. Vilken var den senaste boken du läste? Tankar från sängkanten, Marian Keys. Håller annars på med Den vita massajen
37. Dansar du i bilen? Haha, så galet kul!
38. När var du i kyrkan senast? Några veckor sedan kanske
39. Hur många hål har du i öronen? 3st
 
40. Har du någon piercing? Nobox
41. Har du någon tatuering? Nä, men tror jag ska skaffa när jag blir lite äldre
42. Har du provat droger? Kommer aldrig hända
43. Röka eller snusa? Fuck off it both!
44. Har du pojkvän/flickvän? Aa... Fast nä. Nej.
45. Vad är ditt mobil nummer? - 
46. Vad ska du göra ikväll? Ta det lugnt, fila naglarna, smörja in mig med olja.
47. Vad ska du göra imorgon? Åka till stan med mormor & kusin för att äta lunch och gå på Dramaten
48. Har du några syskon? 2bröder, en yngre en äldre
49. Vad har du för kläder på dig just nu? Endast morgonrock
50. BH storlek? 70B/75A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0