Skolan börjar sluta

Idag hade vi ytterligare en sådan där typisk "snart avslutnings-dag". Det vill säga att vi började dagen med en oseriös hemkunskapslektion där vi inte hade någon lärare & inte gjorde någonting alls. Direkt efter det åkte vår musiklärare så glatt med fina klassen till stan för att lyssna på Radiokörens julkonsertrep i Berwaldhallen. Det var lagom kul, eftersom det var en repetition fick vi under en timmas lyssnande höra 3-4 låtar, då allt skulle tas om hela tiden. Men det var mysigt (& mycket fnittrigt).

Därför är jag också hemma lite tidigare, vilket är skönt. Jag ska läsa lite bloggar och greja med lite bilder. Sedan hade jag tänkt att göra ett eget recept på en julkaka. Vet vad jag ska göra, men måste mixa ihop lite olika recept för att få till det på mitt vis.
Strax tillbaka! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0