Motionsnörd...

Haha, jag som förmodligen tänkt att stanna inne mestadels av dagen, förutom den lilla prommisen jag tog imorse... Jag är hopplös, det kan omöjligt gå en enda dag utan att jag måste röra på mig mer eller mindre. Trots att jag kan sitta länge vid datorn eller TV:n så tröttnar jag och måste resa på mig för att göra något vettigt. Man kan ju spela EyeToy, Kinetec, spela spel, pyssla, fota & gör atusen andra saker. Ofta blir det ändå att jag går ut, vilket det blev även idag. 
Först en lagom promenad med hela familjen, sedan stannade jag och lillebror i en backe och hämtade pulkorna och åkte tills man blev ordentligt svettig. Nu sitter jag i bara linne! 
På tal om att leka ute & röra sig på vintern, i veckan har jag planerat en smart inlägg för er som vill träna!

Nu ska jag dock gå ner för en skinkmacka. Har lyssnat och fixat massa ny musik till Spotify nu, så jag känner mig glad! Hoppas ni också mår bra såhär efter jul?

Resten av kvällen spenderas säkert med filmer som det finns 1000 av nu på jul, framför nya TV:n. Tror att jag är klar med utgång idag, nu måste jag stanna i soffan! (-:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0