Lussebullsbak!

Lussebaket är klart i mitt hus! Jag hade egentligen tänkt att träna ikväll, men stannade hemma & bakade lussebullar istället. Det är verkligen enormt gott! Med den klassiska julmusiken på som man kan sjunga med i, samtidigt som man smyger ner lite deg i magen, hihi!
Nu luktar hela huset och jag har fotat de små godbitarna, visa upp dem imorgon eller så.
Jag & mor min tänkte ge oss ut i kylan på en vinterpromenad i lite längre stil, istället för träningspasset då.
När vi kommer tillbaka ska vi fika nybakta saffransbröd, åh jag längtar, HAHA!
Jag tror jag struntar i plugget då och sätter mig i soffan & kopplar av istället, och går igenom massa gymnasie-information. Faktiskt ganska kul, är på rätt spår nu vad gäller vart jag ska hamna!

Imorgon går jag halvdag, och slutar 12.10. Det ska bli enormt skönt! Har fina planer för dagen som ni får höra om sen. Nu får ni ha en fin decemberkväll allesammans! ♥

Landet i vinterformat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0